Ucapan Nik Adhar kepada abah buat ramai sebak

Ucapan Nik Adhar kepada abah buat ramai sebak

Ucapan Nik Adhar kepada abah buat ramai sebak. Gempar semalam salah seorang pemuda jatuh pengsan ketika pembarisan. Pasti ramai yang sudah mengalirkan air mata melihat video serta melihat foto yang tersebar di laman media apabila seorang ayah dilihat berlari terus mendapatkan anak rebah sewaktu upacara perbarisan.

Lebih bertambah sebak, rupanya lelaki tua itu adalah bapa saudara yang telah menjaga saudara Nik Mohamad Adhar sejak masih kecil lagi.

Media Malaysia melaporkan pihaknya berpeluang untuk menemuramah anak beranak tersebut melalui panggilan telefon dan juga video. Dengan nada sebak, Abdul Aziz Ya’cob yang senang dipanggil abah mengatakan pengorbanan dilakukannya semalam tidaklah seberapa.

Namun di sebalik itu, dia cukup berharap kebaikan yang dibuatnya dapat menjadikannya sebagai satu inspirasi untuk buat lebih baik kepada orang ramai di luar sana.

Mengimbas kembali detik ketika rebah itu, Nik Mohamad Adhar atau mesra digelar Amir oleh keluarga terdekatnya mengakui sedar tidak sedar akan individu yang bantu papah. Sehinggalah kedengaran suara lelaki tua tersebut menyedarkan insan itu adalah abahnya sendiri.

Ucapan Nik Adhar kepada abah buat ramai sebak nik adruce nik nazira nik adam mika nik aziz ustaz nik azizan nik abduh nik ezanee nik akif nik ezanee mohd faisal

Malah sewaktu memeluk pemuda itu, Abdul Aziz beberapa kali memintanya kuat untuk teruskan perbarisan. Ketika ada seorang pegawai lain memujuknya untuk beredar barulah dia melepaskan pegangan tersebut.

Kata-kata yang diberikan oleh pemuda tersebut di akhir sesi cukup sebak apabila berterima kasih atas kasih sayang abah kepadanya sejak dari kecil sehingga kini sudah pun bekerja. Dalam pada itu, Adhar juga mendoakan semoga bapa kesayangannya itu dikurniakan ganjaran syurga.

BACA:

MP Segamat pula disebut bakal keluar dari Parti Bersatu

Negeri Sembilan dilanda banjir besar malam tadi

Aaron Aziz jumpa tikus besar dalam bilik hotel mewah, terkejut dengar jawapan hotel

CATEGORIES