Ucap tahniah tak kena tempat, Wan Fayhsal dikecam netizen

Ucap tahniah tak kena tempat, Wan Fayhsal dikecam netizen

Akibat terlalu nak mengampu boss akhirnya ia menjadi bahan kecaman netizen.

Menerusi ciap pemilik akaun twitter Wanfayhsal yang telah memuat naik;-

Tahniah rakyat Malaysia; seperti diumumkan oleh YAB PM @MuhyiddinYassin pada pagi tadi, hasil kita semua mematuhi PKP telah berjaya membuahkan hasil: mempertingkat kapasiti perkhidmatan kesihatan awam dan memperluas kawasan zon hijau.

Status yang dimuatnaik oleh beliau mendapat kecaman dari netizen yang rata-ratanya tidak berpuas hati dan sia-sia apa yang dilakukan rakyat sepanjang PKP 1 hingga PKP 3. Antara komen-komen retweet yang dipetik;-

MCO2Dec2020 @shawnsharif:
Kau ni bangang ke apa ingat boleh main bukak bodoh2 camtu je ke?? Legislate la babi otak tu mana pi cemana la bleh grad chem engineering & not even having common sense engineering judgement mana oi.

Bila nak bawak all these ‘policies’ to parliament for proper scrutiny??

Raja Farah Sofea @RAJAFARAHSOFEA:
Ini lah contoh ulat buku, apa yang dibaca semua ikot, tapi tak tahu nk apply.

Aina @octvafcknzoro:
Hasil ape bangong ? geram lak aku https://t.co/n4ae8RPhFD

Izzat Hilmi @IzzatHilmi19:
minta maaf, tapi ini masih belum ” berjaya membuahkan hasil”.. kena perhati kesilapan pandemik sebelum2 ni, paling kurang pun dari kesilapan negara jiran sebelum kata kita dah berjaya membuahkan hasil..

Dzul Hadzwan Husaini @Dzulhadzwan:
Agak2 le kalau nk sokong pn bro. Guna otak jugak. Hr ni kes 60+. 50+ local bro. Kalo bawah 20 dlm beberapa hari xpa gak. Ni nak jd ketua armada main ikut ja.

AnakSakaMinang @SakaMinang:
Dia ulas laporan menteri lain agaknya tu… Atau lupa sahur 😆

Afiq Azni @Afipazni:
si babi muka bengkak ni memang kuat hisap muhyiddin betul.

barmy_army @tomty76:
Rakyat tak perlukan ko lah. Ko tu yg xde hasil

Inilah sebahagian komen-komen netizen ke atas orang yang mengampu bos tak beragak agak.

COMMENTS