Tya Arifin kena kecam buat ‘aksi panas’ atas katil, “siap baring tu..”

Tya Arifin kena kecam buat aksi panas atas katil siap baring tu

Tya Arifin kena kecam buat ‘aksi panas’ atas katil, “siap baring tu..”. Baru-baru ini, kecoh di media sosial seorang usahawan wanita, Tya Arifin menjadi bualan netizen gara-gara video disebalik tabir yang menunjukkan beberapa aksi yang agak seksi sehingga mencetuskan kritikan dan kecaman ramai.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna @anakrehan di laman TikToknya, kelihatan Tya sedang membuat beberapa gaya yang dipercayai untuk tujuan produknya.

Namun begitu, gaya yang dilakukan oleh usahawan yang berusia 27 tahun itu agak mencolok mata dan tidak sesuai memandangkan dia seorang wanita beragama islam.

Dah macam tak ada maruah diri!

Bukan itu sahaja, tindakan beraninya itu telah menyebabkan ramai netizen kurang senang dan tidak bersetuju dengan aksi yang dilakukan semata-mata untuk mempromosikan produknya sehingga menjatuhkan maruahnya sebagai seorang wanita muslimah.

Tya Arifin kena kecam buat'aksi panas' atas katil, "siap baring tu.."

Makin merepek, melalut!
Malah, netizen turut mendakwa apa yang dilakukan oleh isteri kepada ahli perniagaan, Asyraf Khalid adalah marketing semata-mata untuk memeperkenalkan produk terbaharunya kepada umum.

BACA:

Baru tingkatan 4 dah jadi ibu, wanita cerita pengalaman jaga anak usia muda

Laporan dedah 1,000 pasangan dari Malaysia nikah di siam dalam sebulan

Budak 2 tahun maut di restoran JB selepas jatuh kerusi

CATEGORIES