Rumah Raden Era kena ‘serang’ dengan Nabil, habis kena selongkar

Rumah Raden Era kena ‘serang’ dengan Nabil, habis kena selongkar

Rumah Raden Era kena ‘serang’ dengan Nabil, habis kena selongkar. Meninjau di akaun Instagram milik radio Era telah berkongsi satu video yang memaparkan penyampai radio Era, Nabil Ahmad bersama pelawak Namie Smy telah menerj4h ke rumah Radin. Dalam video itu, Nabil dan Namie tidak berdua, malah turut ada bersama beberapa orang rakan kru radio Era.

Setibanya Nabil dan Namie di hadapan rumah Radin, mereka telah berkali-kali menekan loceng rumah, kemudian Radin telah membuka pintu. Seakan terkej0t dengan kunjungan itu, Radin membuka pintu dan menyambut mesra Nabil dan rakan-rakannya yang lain.

Namun apa yang melucukan adalah telatah Nabil dan Namie ketika mereka berada di rumah Radin. Sesudahnya masuk ke dalam rumah, dengan seloroh Nabil telah memberikan beberapa biji belon kepada Radin yang dikatakan belon tersebut diambil dari konti radio untuk dijadikan hadiah kepada Radin.

Rumah Raden Era kena 'serang' dengan Nabil, habis kena selongkar

Bukan itu sahaja, Nabil dan Namie telah telah meninjau beberapa sudut rumah Radin. Perkongsian video itu hingga kini telah menerima lebih 18 ribu tanda suka dan ratusan komen daripada warganet sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat telatah Nabil dan Namie ketika berada di rumah Radin. Antara komen-komen menari daripada warganet adalah :

” Habis digodeknya rumah kawan tu, buat perang4i betul, haha. Tapi takpa kengkawan ziarah bawak rahmat Allah.. “

” Datang umah membe, keje komplen je, hahahaha kawan macam nie la kita la patut sayang. Datang tak ramai tapi meriah satu rumah.. “

” Tak boleh tahan gelak, member datang ziarah bawa belon kempis. Mana dan aje diorang remb4t, haha.. “

” Hahaha part belon tu paling kelakar. Cantik kemas betul rumah bujang Radin. Jarang-jarang rumah bujang ni nak kemas mcm ni, hehe.. “

” Kelakar lahh Nabil jer1t hahaha rinduu sangat tu dekat Radin. Semoga Radin cepat sihat dan dapat kembali bertugas.. ”

” Klu laki buat surpr1se mcm gitu lah, belon kempis pun heran ap diorng. Mcm ni Radin kata bersepah, kalu tgk rumah aku tak tahu nak kata ape la.. “

” Ni melawat ke house tour hahahahhahaa, deko dalam rumah Radin nampak simple tapi kemas sangat, cantik.. “

Wah kemas betul rumah Radin, semuanya nampak tersusun kemas dan rapi. Difahamkan Radin kini sedang bercuti sak1t. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap semoga Radin cepat sihat dan dapat kembali bertugas bersama rakan-rakan.

BACA:

Pasangan kekasih terkejut RM49.2 Juta tiba-tiba ada dalam akaun bank

Taktik wanita nak dapat makanan free, sanggup tuduh makanan dihidang kotor

Video budak tumpahkan aiskrim dalam butik tudung jadi tular, “kerja Retail je faham”

CATEGORIES