Peminat kantoikan Nora Danish, ‘edit gambar nampak pinggang kerengga’

Peminat kantoikan Nora Danish edit gambar nampak pinggang kerengga

Peminat kantoikan Nora Danish, ‘edit gambar nampak pinggang kerengga’. Salah seorang pelakon yang cukup sinonim dengan karakter Puteri, Nora Danish ini antara selebriti jelita yang seakan tidak dimamah usia. Sentiasa tampil jelita tidak kira di majlis tertentu mahu pun di sosial media, ada sebab kenapa Nora Danish memiliki barisan peminat yang tersendiri.

Bagaimanapun, baru-baru ini ruangan komen di Instagram milik pelakon tersebut dibanjiri reaksi warganet yang dakwa Nora Danish edit foto bagi pinggang nampak kecil. Komen-komen tersebut ditinggalkan di muat naik beberapa foto yang memaparkan Nora Danish di depan pintu bersama suaminya.

Melihatkan perkongsian foto tersebut memang kecil sungguh pinggang pelakon ini! Tapi jika Nora Danish edit sekali pun rasanya itu seperti perkara biasa dan ramai juga yang buat.

Ini adalah untuk membuatkan seseorang itu tampil jelita dan lebih yakin, apa salahnya bukan? Berikut adalah perkongsian beberapa foto pinggang ‘kerengga’ Nora Danish yang dimuat naik dan menjadi bualan hangat warganet itu:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh NaOra Daishi (@noradanish)

Peminat kantoikan Nora Danish'edit gambar nampak pinggang kerengga'

Muat naik foto pinggang ‘Kerengga’ Nora Danish tersebut jika diperhatikan nampak biasa sahaja. Namun nama pun warganet ada sahajalah yang tidak kena.

Selain dari isu foto disunting, ada juga yang berpendapat suami Nora Danish kelihatan hampir sama dengan pelawak terkenal, Achey. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen foto Nora Danish ini:

“Pintu tak senget dah? Hahaha”

“Kantoi edit badan kasi nampak curve dengan slim pastu repost balik kah?”

BACA:

Akak ni buka rahsia cara bayar murah masa di kaunter Cashier Mydin

Ibu Puteri Balqis dedah sikap sebenar suaminya, “15 tahun kami diam”

Netizen perasan muka Haqiem Stopa macam nak nangis bila kena ‘sound’ dengan artis ni

CATEGORIES