“Pejuang islam taik kucing! Isteri sendiri tak pakai tudung senyap tak bersuara”, netizen perli Caprice pejuang islam taik kucing

“Pejuang islam taik kucing! Isteri sendiri tak pakai tudung senyap tak bersuara”, netizen perli Caprice pejuang islam taik kucing.

Baru-baru ini, perkongsian isteri kepada penyanyi rap Caprice, Farra Innalis menarik perhatian warganet di mana ramai terkejut melihat perubahan wanita itu.

Menerusi hantaran yang dikongsikan oleh Farra di laman Instagram miliknya, kelihatan dia sedang berada di sebuah premis makanan tanpa mengenakan hijab selain berpakaian seluar ‘compang-camping’.

"Pejuang islam taik kucing! Isteri sendiri tak pakai tudung senyap tak bersuara", netizen perli Caprice pejuang islam taik kucing

A post shared by Farra InaLis (@farra_inalis)

Tudung dah hilang
Tidak pasti sama ada gambar tersebut sudah lama atau tidak, namun ia mengundang komen yang kurang sedap dibaca apabila terdapat segelintir warganet menyindir Farra.

Bagaimanapun, Farra membalas dan menemplak salah seorang lelaki yang memberikan komen pada gambarnya. Dia meminta individu berkenaan supaya bertenang dan tidak membesarkan isu terbabit. Tidak cukup dengan itu, Farra sempat memerli semula untuk membeli kopi ais bagi menyejukkan hati individu yang panas melihat gambarnya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Farra InaLis (@farra_inalis)

Cantik gila!
Selain itu, ramai memuji kecantikan ibu kepada seorang cahaya mata itu dan menyukai penampilannya.

Terdahulu, Farra Innalis menerima pujian ramai selepas tampil mengenakan hijab setelah seringkali dikritik di platform TikTok memuat naik video tariannya yang dikatakan tidak sopan dilihat.

BACA:

Rupa-rupanya Jackie Chan fasih berbahasa melayu, sekali ini yang jadi

“Labuh asal 36 inci dan dia nak jadikan 37 inci, kenapa tak beli seluar baru je? Termenung aku dengar jawapan budak ni”