Netizen yakin disebalik burung hantu itu Hannah Delisha, “power betul dia rap”

Netizen yakin disebalik burung hantu itu Hannah Delisha, “power betul dia rap”. ‘The Masked Singer Malaysia’ kini kembali lagi untuk musim yang kedua. Kalau sebelum ini pasti masih ramai yang mengingati saat pemenang terdahulu membuka topengnya iaitu Aina Abdul. Tapi kali ini, agaknya peserta manakah pula yang akan merebut gelaran juara?

Semua teka salah kecuali Remy Ishak, bijak ye tekaan. Pada episod 3 yang lalu, penonton cukup terkejut saat mengetahui identiti sebenar di sebalik kostum ‘Pepatung’. Siapa sangka klu cantik yang diberikan merujuk kepada pelakon terkenal Datin Maria Farida setelah berjaya membawakan lagu ‘Layar Impian’ nyanyian asal juri tetapi iaitu Ella.

Hannah Delisha ni, pegang mic pun belah kiri…Klu pasal pontianak lagi
Selain itu, ramai juga peserta lain yang turut berhasil mencuri tumpuan juri serta penonton. Salah satunya adalah ‘Burung Hantu’ yang telah menyanyikan lagu rap berjudul ‘Haa Tepok’ dengan gaya unik tersendiri. Selepas mendengar secara baik persembahan berkenaan, ramai yang membuat tekaan awal, pemilik suara berkenaan adalah Hannah Delisha.

Netizen yakin disebalik burung hantu itu Hannah Delisha, "power betul dia rap"

Netizen yakin disebalik burung hantu itu Hannah Delisha, "power betul dia rap"

Selamba Tapau Lagu Rap, Netizen Yakin Hannah Delisha Di Sebalik Burung Hantu

Sekali dengar macam Bunga, dua kali dengar macam Hannah Delisha
Selain pelakon berkenaan, ada juga beberapa nama lain turut disebut netizen. Antaranya adalah penyanyi rap wanita Bunga dan juga Cik Manggis. Sehingga kini, sedutan nyanyian berkenaan telah pun ditonton lebih sejuta kali di TikTok.

Tonton:

Baca:

Covid-19 : 9 negeri catat penggunaan katil PKRC melebihi 50 peratus

Pemuda ini dedah ada rahsia dibelakang resit ATM yang korang buang tu

Angkasawan tergamam lihat Makkah dan Madinah terang benderang dari angkasa lepas

CATEGORIES