Netizen suruh DSV tutup dada, “menonjol sangat tu Dato..”

Netizen suruh DSV tutup dada, “menonjol sangat tu Dato..” Usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida dilihat membuat perkongsian di media sosial mengenai saiz tubuh badan terkininya yang semakin langsing.

Tayang Tubuh Badan Ramping

Dalam video yang dikongsikan di Instagram, Datuk Seri Vida atau lebih dikenali sebagai DSV dilihat mengenakan busana berwarna merah jambu sambil menunjukkan tubuh badannya yang ramping.

“Tidak perlu, tidak perlu 😍. Saya pakai loose pun boleh nampak dah susut. “-Tulis Vida

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Dato Seri Vida (@datoserivida)

Bertujuan untuk mempromosikan gel panas menguruskan badan keluaran syarikatnya, video yang dikongsi oleh DSV bagaimanapun menimbulkan rasa kurang senang dikalangan netizen.

“Baju Datuk Tu Ketat..”

Di ruangan komen, rata-rata netizen dilihat memberikan kritikan terhadap DSV yang dikatakan ‘tayang aset’, malah ada yang turut mempersoalkan keberkesanan produk yang dipromosikan olehnya.

“Baju Datuk tu ketat, nampak aset dan bentuk badan..Sorry kena bagitau.”

“Try la anak tu dulu..Baru bukti nyata. Cantikkan anak tu dulu.”

“Kata tak perlu tayang aset, tapi tayang jugak. Cakap tak serupa bikin.”

“Cakap besar. Cuba kuruskan Cik B tu boleh? 😂😂😂😂. Emak dah tua. Nak bagi lawa pun biarlah anak dara 😂.”

“Pandai cakap saja tapi dia pun sama.”

“Dalam agama Islam bila berniaga naklah jujur baru barakah.”

“Macam kata diri sendiri.”

Terdahulu, DSV pernah mendapat kecaman netizen selepas memberikan tudung bawal keluaran syarikatnya kepada Lucinta Luna dan menitipkan pujian kepada pelakon dan penyanyi transgender itu. DSV mendapat teguran oleh netizen yang berpendapat usahawan ini seolah-olah menyokong komuniti LGBT.

BACA JUGA : 

Tak sangka ini jawapan TMJ selepas Hannah Yeoh tweet sebut namanya

“Kami kongsi suami yang sama”, pendedahan adik beradik dari Kedah ini mengejutkan

Harga umrah bersama Neelofa jadi pertikaian netizen, “confirm masuk syurga ni!”

CATEGORIES