Netizen perli Fauziah Gous, “kena bijak jaga aib sendiri”

Netizen perli Fauziah Gous kena bijak jaga aib sendiri

Netizen perli Fauziah Gous, “kena bijak jaga aib sendiri”. Baru-baru ini, nama pelakon Datin Fauziah Gous menjadi bualan warganet gara-gara memuat naik satu video menari di platform TikToknya.Hal yang menjadi bualan warganet apabila tudung yang dipakai oleh Fauziah terangkat hingga menampakkan sebahagaian inner baju seakan-akan warna kulitnya.

Biarpun ada membuat spekulasi itu adalah sebahagian kulit pelakon terbabit, tetapi ada juga netizen mempertahankan Fauziah dengan menjelaskan itu adalah inner bajunya.

Pelakon yang juga usahawan Datin Fouziah Gous menafikan dakwaan mengatakan pangkat dan gelaran yang diberikan kepadanya dan suami, Datuk Zhafran Md. Yusof sebagai paIsu.

Tampil mempertahankan kesahihan kurniaan tersebut, Fouziah, 38, bertegas, gelaran kebesaran tersebut diterima daripada pihak istana sebuah negeri sekitar tahun 2016.Katanya, dia dakwaan tersebut tidak sepatutnya dibangkitkan memandangkan dia mempunyai segala bukti berkaitan seperti watikah pelantikan yang membawa gelaran Datuk kepada suaminya.

“Saya beritahu kepada suami untuk tidak menjawab sebarang persoalan. Kenapa perlu nak buktikan sedangkan kita mempunyai watikah pelantikan, kad dan segala hitam putih.

Netizen perli Fauziah Gous, "kena bijak jaga aib sendiri"

Walaupun ada yang mempertahankannya, netizen tetap dengan pendirian merasakan lsu itu timbul kerana kesaIahan pelakon itu memakai tudung sedemikian.

Menurut netizen, seandainya dia memakai tudung mengikut panduan Islam yang sebetulnya, fitnah sedemikian tidak akan berlaku.Bukan itu saja, netizen turut menegur bahawa tidak sesuai untuk seorang wanita yang sudah bergelar ibu dan berhijab melakukan trend-trend seperti itu.

@fouziahgousMmm ada banyak lagu intrend , from my acc tak boleh guna link offcial 😢. Finally ada staff rajin ye nak buatkan 🤭

♬ original sound – FouziahGous

BACA:

Netizen kata muka Chombi berkilat macam minyak tumpah

“Selamat ada CCTV”, isteri masukkan peluntur dalam minuman suami

Masalah LRT berulang, netizen mahu Anthony Loke masuk campur, kecam Wee Ka Siong

CATEGORIES