Nana akui ada babak yang keterlaluan – Akhirnya penyanyi ini buka mulut apa yang jadi

Nana akui ada babak yang keterlaluan – Akhirnya penyanyi ini buka mulut apa yang jadi

Nana akui ada babak yang keterlaluan – Akhirnya penyanyi ini buka mulut apa yang jadi. PENYANYI Siti Nordiana mengakui bimb4ng jika timbul tanggapan negatif peminat apabila drama Aku Seorang Perempuan yang merupakan inspirasi kisah hidupnya mula bersiaran.

”Memang ada babak yang sedikit keterlaluan dan membuatkan saya sendiri agak rlsau. Bagaimanapun itu semua kreativiti pengarah dan seni. Takkan orang nak tonton cerita yang mendatar sahaja.

“Saya hanya boleh memberi nasihat supaya babak itu tidak memberi aura negatlf. Biarlah ia sampaikan kisah positif untuk memberi inspirasi kepada penonton,” katanya kepada mStar.

Drama arahan Hashim Rejab itu juga merupakan garapan dari novel tajuk sama yang ditulis oleh Datuk Tengku Khalidah Tengku Bidin.

“Dalam novel pun saya tidak secara terperinci. Saya tidaklah k0ngsi kisah peribadi. Apa yang diceritakan dalam novel hanya basic sahaja.”Saya juga faham penonton sekarang sudah bijak. Mereka tahu jika ada yang keterIaIuan itu adalah garapan pengarah untuk dijadikan sebuah drama,” ujarnya.

Nana akui ada babak yang keterlaluan - Akhirnya penyanyi ini buka mulut apa yang jadi

Drama tersebut menampilkan pelakon Atikah Suhaime yang membawa watak Nana bernama Siti Nor Aisya.

Bagi mendalami watak, Atikah juga banyak bertanya kepada Nana supaya benar-benar dapat menyampaikan mesej kepada penonton.”Saya percaya apabila watak ini dibawakan oleh pelakon lain ia menjadi lebih baik.

Nana akui ada babak yang keterlaluan - Akhirnya penyanyi ini buka mulut apa yang jadi

Atikah ada kreativiti sendiri. Saya ini seorang yang pendiam, tapi dia hidupkan watak ini.”Sebelum memulakan penggambaran Atikah ada berjumpa saya. Dia mendalami watak saya. Ketika penggambaran pun dia selalu hubungi untuk bertanya,” jelasnya.

BACA:

Ini respon padu Azhar Sulaiman bila Sanusi kecam pengundi PN minta duit tambang

“Kami sedang usaha kabinet ini tidak tahan lama” – Shahidan

Rafizi akhirnya bersuara sebab Anwar jadi Menteri Kewangan

CATEGORIES