Najib dakwa dirinya halang Tun M bawa masuk RM1.194 trilion ke Malaysia

Najib dakwa dirinya halang Tun M bawa masuk RM1.194 trilion ke Malaysia

Hari ni, Najib Razak buat tulisan paling kelakar sekali iaitu mengenai kununnya usaha Tun M untuk bawak balik RM 1.194 trillion ke Malaysia. Izinkan saya ketawa kejap…kah kah kah….

Najib Razak dah sama level mac Ramesh Rao….hihihihi. Kita tunggu kalau Najib nak tulis pasal Tun M menyimpan jongkong emas, atau pasal Tun M simpan duit kertas RM500 dan RM1000 di luar negara… Kah kah kah.

Rupanya kamu ni hanya tahap Ramesh Rao…aduhh… kalau lah ada orang yang percaya dengan tulisan kamu pasal RM1.194 trillion tu, tak tahu apa nak kata….heheh. Tapi saya pasti takkan ada orang yang percaya. Rakyat tak bodoh wahai Najib.

Yang lagi kelakar tu, yang dia share kununnya, Najib yang menghalang usaha Tun M untuk bawak balik RM1.194 trillion….Najib oii, kalau dah kamu yang halang kenapa kamu share dakwaan orang lain? Baik kamu je yang bagitau dan tunjukkan bukti…. Maaf, saya nak ketawa kejap…kah kah kah.

Najib, saya nak bagitau satu rahsia, Tun M ada harta 2.6 trillion di Planet Marikh. Mesti kamu percaya kan?

Kah kah kah…Najib oiii, apa dah jadi dengan kamu ni.

Maaf, saya masih ketawa.

Sumber:

COMMENTS