Muka Aliff Syukri kena cakar dengan staff sendiri, siap tunjuk bukti

Muka Aliff Syukri kena cakar dengan staff sendiri, siap tunjuk bukti

Muka Aliff Syukri kena cakar dengan staff sendiri, siap tunjuk bukti. Siapa yang tidak kenal Jutawan kosmetik, Dato Seri Aliff Syukri. Tiap kali memuatnaik video di laman instagram sudah pasti menjadi tanda tanya rang ramai samada betul atau hanyalah sebagai konten marketing.

Terbaru, usahawan tersebut telah berkongsi berkongsi detik cem4s apabila salah seorang pekerjanya telah dir4suk h4ntu pada petang Isnin.

“Ini Bukanlah Gimik”

Menerusi sebuah hantaran di Instagram , menurut Aliff dia menyifatkan kejadian tersebut sebagai sesuatu yang meng3rikan dan akui ianya bukanlah gimik semata-mata.

“Mengerikan..Awak saya takut awakk . Kejadian petang tadi ketika salah seorang pekerja saya dirasvk h4ntu.. Sump4h dengan nama ALLAH, ini bukanlah gimik tapi adalah kisah benar.”-Kongsi Aliff Syukri

Tenaga Mengalahkan Peninju Profesional Ketika Dir4suk

Muka Aliff Syukri kena cakar dengan staff sendiri, siap tunjuk bukti
Tambahnya lagi, Aliff turut menceritakan bahawa dia berasa pel1k dengan pekerjanya yang dirasvk itu baru berusia 20-an, namun ketika dirasvk tenaganya mengalahkan peninju professional antarabangsa, Hulk Hogan.

“Pekerja saya ni wanita berumur 20an tetapi yang pel1knya ketika dir4suk tenaganya kalah seperti Hulk Hogan.”-Aliff Syukri

Pelbagai Reaksi Netizen
Di ruangan komen, rata-rata netizen memberikan pelbagai reaksi terhadap hantaran Aliff malah ada yang mengkrit1k video tersebut sebagai konten untuk melariskan salah satu produk keluaran syarikatnya.

“Marketing ke awak.”

“Kena r4suk? Promot produik? Ok dato, saya cuba husnudzonn.”

“Bila dah banyak sangat drama. Jadi macam ni pun tak sure nak percaya atau tak hmm takpelah semoga dipermudahkan urusan.”

“Cheap marketing.”

“Kuat sangat marketing macam ni.”

BACA:

Netizen sedih bapa hanya mampu bagi belanja anak universiti RM30 sebulan

Baru sahaja berita cerai isteri tersebar, Amar Asyraf dah kahwin kali ketiga?

Rupanya cendol bukan berasal dari Malaysia

CATEGORIES