Kucing tertua di dunia meninggal dunia pada usia 31 tahun

Kucing tertua di dunia meninggal dunia pada usia 31 tahun

Kucing tertua di dunia meninggal dunia pada usia 31 tahun. Kucing tertua di dunia telah meninggal dunia pada usia 31 tahun. Rubble, Maine Coon yang menakjubkan, telah diberikan kepada pemiliknya, Michele Heritage, sebagai hadiah ulang tahun ke-20, dan telah bersamanya sejak itu.

Michele, 52, telah memberi penghormatan kepada bayi berbulu kesayangannya, yang menjadi kucing tertua yang dikenali di dunia selepas mencapai hari lahirnya yang ke-31. Itu hampir 150 tahun dalam tahun kucing!

Kucing tua itu sihat, tanpa masalah kesihatan yang diketahui. Kucing lembut itu meninggal dunia akibat usia tua selepas menjadi sangat lemah pada 3 Julai 2020.

Kucing tertua di dunia meninggal dunia pada usia 31 tahun

Michele, dari Exeter, berkata moggy itu mati dengan sedih sebelum mencapai usia 32 tahun. Dia berkata kucing kesayangannya “menyeberang jalan,” dan “tidak pernah kembali.”

Michele meletakkan jangka hayat Rubble yang luar biasa kerana dia tidak pernah mempunyai anak, jadi dia menyayanginya seolah-olah dia seorang kanak-kanak.

“Dia akan berusia 32 tahun pada Mei, jadi ia adalah satu pencapaian. Dia adalah teman yang luar biasa yang saya rasa seronok untuk hidup bersama untuk masa yang lama,” kata Michele.

“Saya mendapatnya sebelum hari jadi saya yang ke-20 ketika dia masih anak kucing.”

BACA:

Nad Zainal kini berhijab, beri alasan komitmen karier sebab tangguh niat baik

Rafizi dedah Tuan Ibrahim beri projek rundingan terus RM2 Billion masa kerajaan ‘Caretaker’

Nabil main gurau kasar dengan Jaclyn Victor pasal gaun yang dipakai

CATEGORIES