Kerusi MB belum panas, Sanusi sibuk tentang KFA pula

Kerusi MB belum panas, Sanusi sibuk tentang KFA pula

Ada jawatan apa dalam KFA yang buleh keluaq statement macamni? Pejabat KFA tu tengah kosong habih meja ka sampai tak dak ahli gabungan nak keluaq statement macam ni. Timbalan dia dok ada lagi. Gila kuasa sangat ni. KFA tak lantik hang pun lagi meloncat sakan dah. Kalut semacam pasai KFA.

Encik Balak sepatutnya fokus dekat jawatan MB untuk negeri dulu. KFA ni organisasi yang ada ahli2 lain sama yang berhak melantik sapa2 saja. Mokalakata depa nak lantik Encik Balak jugak, sabaq sat la noh. Biaq depa mesyuarat dlu. Pastu umum secara rasmi.

Haaa…tu procedure dia nak dapat jawatan ni. Saja la habaq procedure2. Kot2 tak biasa melalui system perlantikan yang ada procedure. Sebab bukan semua jawatan lompat kot sliding door noh. Lain la kalau Encik Balak beli KFA jadi FC, baru la buleh lantik diri sendiri dan anak2 nakan pak2 nakan keja dalam KFA

Sumber:

COMMENTS