Influencer tak malu tayang body dikecam, “dulu sopan je pakai tudung”

Influencer tak malu tayang body dikecam, “dulu sopan je pakai tudung”

Influencer tak malu tayang body dikecam, “dulu sopan je pakai tudung”. Meskipun dirinya tidak berkecimpung dalam dunia hiburan, namun, nama pempengaruh dan usahawan, Sasha Abdul Aziz sering menjadi tumpuan netizen gara-gara kerap berkongsi aktiviti sehariannya dalam menjaga penampilan diri dan juga kesihatan.

Pun begitu, baru-baru ini, menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Sasha di laman TikToknya, dia memaklumkan ingin berkongsi rahsia perut kempis walaupun sudah bersalin dua orang anak secara pembedahan caesarean.

β€œNak kongsi rahsia perut main kempis ni, nantikan!” ujarnya ringkas di ruangan kapsyen.

@sashaabdaziz Nak Share rahsia perut makin kempis niii.Stay tuned! #comingsoon #staytuned #superwoman #korsetsusuk ♬ original sound – dest πŸ§›πŸΌβ€β™€οΈ

Kita semua sedang diuji

Dalam video tersebut, kelihatan Sasha sedang leka menari sambil memakai pakaian yang ketat sehinga menampakkan bahagian asetnya telah mencetuskan pelbagai reaksi negatif dan kritikan netizen.

Influencer tak malu tayang body dikecam, "dulu sopan je pakai tudung"

Mana tidaknya, penampilan seksinya itu dianggap melampaui batas memandangkan dia seorang wanita beragama islam dan tidak patut ditunjukkan kepada orang ramai.

Bukan itu sahaja, kelebihan yang dimilikinya pada ketika ini adalah ujian buat dirinya dan mereka meminta agar Sasha kembali ke jalan yang benar.

Cantiknya badan!

Pun begitu, disebalik kecaman dan kritikan yang dilemparkan oleh netizen, ada juga segelintir netizen yang memuji dan mengagumi bentuk badan ideal yang dimiliki oleh Sasha.

BACA:

Keletihan 4 hari urus tragedi Batang Kali, Pengarah Bomba kena strok

Geram jiran menjerit tengok bola, sekali kena tampal benda ini depan pintu

Kecantikan Aina Abdul jadi bualan warganet

CATEGORIES