Hawa Rizwana kena kecam ‘kayu’ oleh penonton, tak sesuai mengacara

Hawa Rizwana kena kecam kayu oleh penonton tak sesuai mengacara

Hawa Rizwana kena kecam ‘kayu’ oleh penonton, tak sesuai mengacara. Seperti yang sudah ramai ketahui, setelah sekian lama mencari pengganti Neelofa sebagai bekas pengacara rancangan MeleTOP.Kedatangan Hawa sebagai pengacara baru rancangan tersebut telah meraih pelbagai reaksi daripada peminat.

Di mana ada yang menyukainya dan ada juga yang mengkrltik dirinya tidak sesuai mengacara MeleTOP bersama-sama, Nabil Ahmad.Ingatkan sudah reda, tetapi muncul lagi satu video sedang tuIar di platform Twitter memaparkan pengacara wanita itu mengacara pr0gram tersebut tetapi did4kwa terlalu kaku.

SELEPAS diumumkan sebagai hos baharu pr0gram MeleTOP, ada segelintir penonton mula membuat perbandingan cara penyampaian Hawa Rizwana Redzuan dengan bekas pengacara iaitu Noor Neelofa.Sering disamakan dengan pengacara sensasi itu, Hawa, 27, bagaimanapun berharap suatu hari nanti perkara tersebut tidak lagi diperkatakan dan penonton dapat menerima kehadirannya dalam industri menggunakan nama sendiri.”

Sebelum menjadi pengacara televisyen wajah saya sudah viraI kerana dikatakan sama seperti Neelofa, kalau fikir apa orang hendak kata memang kita akan duduk di tempat sama sahaja. Saya perlu bekerja.

Hawa Rizwana kena kecam'kayu' oleh penonton, tak sesuai mengacara

Netizen beranggapan Hawa lebih sesuai menjadi pembaca berita dari menjadi h0s rancangan hiburan dan pr0gram terbabit ‘selamat’ kerana mempunyai Nabil di sisi.Meninjau di ruangan k0men, rata-rata mempunyai pandangan yang sama iaitu Hawa sangat kaku dan sempat mem3rli dia perlu menjadi ‘intern’ dahulu.

Sehingga kini, tweet terbabit telah meraih lebih dari 7000 tanda suka dan 3000 lebih retweet daripada pengguna platform tersebut.

BACA:

Padah makan pedas, tulang rusuk pemuda ini patah sebab batuk kuat

Bekas menteri kahwin lagi, tamat zaman duda

“Suami sambut birthday di parking kereta hospital je dah buat saya bahagia”

CATEGORIES