Haqiem Stopa kena kecam berlagak sangat – ‘siapa tiada Audi, lemah!’

Haqiem Stopa kena kecam berlagak sangat – ‘siapa tiada Audi, lemah!’

Haqiem Stopa kena kecam berlagak sangat – ‘siapa tiada Audi, lemah!’Minggu lalu, Ketua Polis KL mengesahkan Haqiem Stopa disaman setelah didapati bersalah kerana membawa kenderaan tanpa

Memetik TheVocket, berita itu menjadi bahan bualan warganet kerana kesalahan dilakukannya itu tidak menunjukkan contoh yang baik, lebih-lebih selepas dia dijemput datang ke sekolah untuk memberikan ceramah dan digelar sebagai ‘Ikon Permotoran Anak Muda’ oleh YB Senator Wan Ahmad Fayhsal.

Baru-baru ini ketika Haqiem sedang membuat sesi Live di TikTok, ramai netizen menyindir pemuda berusia 22 tahun yang disaman sebanyak RM600 atas sebab dua kesalahan dilakukan semasa ditahan anggota polis.

Haqiem Stopa kena kecam berlagak sangat - 'siapa tiada Audi, lemah!'

Sindiran bertali-arus yang dilakukan oleh warganet itu telah menyebabkan Haqiem ‘koyak’ dan berubah air mukanya.

Lalu untuk menutup rasa malunya, dia segera menanyakan kepada netizen yang menonton sesi Live pada waktu itu sama ada mereka mempunyai kereta Audi sepertinya.

Pertanyaan soalan itu telah menjadi bahan gelak-tawa warganet kerana semua bersetuju bahawa lebih baik ada lesen memandu daripada memiliki kereta Audi namun tidak memiliki lesen memandu yang sah ada lesen.

@ceoawan ingat anak muda .. AUDI tidak bawak mati pun🥶🥶 #fyp #fypシ #fypage #fypシ゚viral #fypdongggggggg #fypfyp #bismilahfyp #kecam #iconpemotoran #stopa #haqiemstopa #audi #viralvideo #viraltiktok ♬ original sound – Atif

BACA:

Siar berita kematian Tan Sri Khalid Ibrahim, ini respon lidah rasmi milik Pas

Tragis..Skrin gergasi tiba-tiba runtuh hempap artis terkenal masa tengah konsert

CATEGORIES