Hael Husaini kena kecam pakai rantai emas, “ikut sangat gaya K-pop” – netizen

Hael Husaini kena kecam pakai rantai emas ikut sangat gaya K pop netizen

Hael Husaini kena kecam pakai rantai emas, “ikut sangat gaya K-pop” – netizen. Hal Husaini Razmi atau lebih dikenali sebagai Hael Azhael atau Hael Husaini merupakan seorang penyanyi, komposer, penulis lagu dan penulis lirik Malaysia. Beliau berumur 34 tahun dilahirkan pada 10 Disember 1987.

Kerjaya Husaini dalam bidang muzik bermula dengan sesi uji bakat untuk rancangan realiti One In A Million (OIAM) pada tahun 2006. Pada tahun 2009, Hael pernah menganggotai kumpulan Evo bersama rakan duonya, Erul Samah dalam Mentor TV3.

Mereka merupakan protege kepada Jaclyn Victor. Beliau mengeluarkan lagu solo pertama, “Seandainya” sebelum disusuli dengan album mini. Pada tahun 2013, Hael bersama temannya, Azhar Osman menubuhkan kumpulan duo, Azhael dan dinobatkan sebagai Naib Juara dalam Akademi Fantasia Musim 10.

Lagu debut mereka berjudul “Hentian Terakhir” yang dicipta sepenuhnya oleh penyanyi dan komposer Damien VE berjaya melonjakkan nama beliau sebagai salah seorang penyanyi muda yang digemari ramai.

Menerusi satu klip video di akaun Tiktok miliknya iaitu haelhusaini menunjukkan Hael sedang berjalan menuju ke pentas. Klip video tersebut menunjukkan Hael sedang berjalan menuju ke pentas untuk membuat persembahan di Konsert Cuckoo ulangtahun ke-8.

Hael Husaini kena kecam pakai rantai emas, "ikut sangat gaya K-pop" - netizen

Pakaian dan aksesori yang dipakai olehnya mendapat kecaman apabila netizen dapat melihat Hael sedang memakai rantai emas. Rata-rata netizen mengatakan bahawa, walaupun beliau mahu mengikut ‘trend’ masa kini, beiau masih tidak boleh memakai barangan emas.

Ada juga yang komen tentang kecerahan kulit muka beliau. Netizen mengatakan bahawa beliau terlebih memakai bedak untuk mendapat tona kulit secerah itu.

Klip video tersebut mendapat sambutan hangat dan mempunyai sebanyak 1.0M tontonan, 49.4K sukaan dan 1997 komen. Jangan lupa komen yang baik-baik.

Lihat klip video di bawah:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh @cepatberita

Lihat apa kata orang ramai:

@Suziana Lucy Johnny:macam artis Korea..jauh berubah dah penyanyi kita ni

@Annebidara:Dah mcm. Korean dah dia ni

@ili m²:rantai emas ke tu

@Nur Azzah Zulkufli:ada sedih part rantai tu. Alaaaaa… xyah rantai pun da ok kot

@@bibakuning:emas ke zhulian ke korea ke tetap x boleh pakai..hmmmm awat dia jadi mcm tu ehhh…

@Suhana Ariffin395:tu la tertanya jgk if btl pun lari dah dia dari landasan islam..kesian..

@Ariana Noriana:puti lepak now pandai jaga kulit oppa hael ya halus muluss takkan guna safi ni

@Zila_LisyaRianaQeem:Tiber putih melepak..Jmpe dl xde la putih mcm ni..

@arisya_hamiza:dah jadi artis duit pun byk.. mcm2 benda boleh buat. apa nak herankan..

@sarahyusof:drip memg la bleh putih

BACA:

LHDN tak jadi ambil tindakan terhadap anak Najib

Ustaz Azhar Idrus timang anak ke-12, “power ustak!”- netizen

Khabar angin parlimen bubar sebelum bajet 2023 makin kuat

CATEGORIES