Gaya pemuda ni macam nak dera kucing, tak sangka dia buat benda ni

Gaya pemuda ni macam nak dera kucing tak sangka dia buat benda ni

Gaya pemuda ni macam nak dera kucing, tak sangka dia buat benda ni. Jika seseorang menunjukkan yang dia harapkan sesuatu dari individu yang lain, ini menunjukkan yang dia adalah pencinta kucing. Pencinta kucing selalu mengharapkan kasih sayang dari kucing mereka.

Seorang yang pecinta kucing tahu macam mana kalau dah sayang kucing.. Kadang jumpa kucing tepi jalan pun boleh main bersama-sama. Ramai orang yang sayang haiwan kesayangan nabi ni. Aksi abang ni ramai buat orang terharu sebab dia amik kucing tepi jalan siap dukung belai. Kucing tu pun mcam suka tak lari pun, duduk diam je.

Komen;

comel jeee

Gaya pemuda ni macam nak dera kucing, tak sangka dia buat benda ni

comel abang ni

teruskan pncinta kuicng dan menyintai kucing. terbaik bang

comel gilaaaaaaaa

BACA:

Rider hantar barang terkejut kena hantar biawak

“Pergi mamp*s” – Ifa Raziah mengamuk tak tahan kena kecam

Puteri Balqis bidas Azhar Sulaiman, ‘awak dah tulis nota bunuh diri untuk kami’

CATEGORIES