‘Era FM tak sedia pantry untuk staff ke yang makan atas lantai ni?’ – netizen

‘Era FM tak sedia pantry untuk staff ke yang makan atas lantai ni?’ – netizen

‘Era FM tak sedia pantry untuk staff ke yang makan atas lantai ni?’ – netizen. Pak Azad seorang yang telah dikenali dengan sikap beliau yang suka melawak. Lawaknya dia meskipun tidak digelar seorang pelawak namun sifat kelakarnya memang menjadikan beliau seorang yang suka melawak dan ramai yang terhibur dengan setiap lawak-lawaknya. Melihat perkongsian video tersebut, mereka sedang bersarapan tetapi yang lebih membuatkan peminat terh4ru adalah sikap Pak azad sendiri yang sangat merendah diri kerana boleh makan bersila, di atas lantai sahaja.

Siapa yang tidak suka menikm4ti makanan nasi lemak bungkus, semua orang pasti akan menikm4ti kelazatan nasi lemak bungkus dan itulah penyampai radio di era makan pada pagi semalam.

Tapi yang menjadi bualan di ruangan komen oleh peminat-peminat mereka adalah sikap Pak Azad yang tidak kisah tentang di mana lokasi untuk makan meskipun hanya lantai berlandaskan karpet sahaja.

Rakan-rakan lain makan duduk di ruangan tepi tingkap dan yang lain mungkin di meja makan tetapi tidak Pak Azad, Pak Azad sebenarnya telah menceburi dalam dunia seni hampir 20 tahun lamanya sejak beliau muda dan belum berkahwin dengan isterinya Eira Syazira.

Kini mereka bahagia dengan dikurniakan tiga orang cahaya mata dan sehingga kini rezeki Pak Azad berkembang luas.

'Era FM tak sedia pantry untuk staff ke yang makan atas lantai ni?' - netizen

Sebelum ini beliau menjadi pelakon, kemudian ditawarkan menjadi penyampai radio, dan sehingga kini beliau masih bertugas di stesen radio tersebut.

Yang menjadi bualan peminat adalah humblenya sikap Pak Azad, itulah yang dikomen kan di ruangan komen.

Mereka mempunyai persahabatan yang akrab dan sangat baik, dan mereka sangat boleh dijadikan idola dalam erta persahabatan dek kerana mereka sangat menjaga silatur4him. Apatah lagi Pak Azad yang juga suka melawak sama seperti Nabil Ahmad.

Pelbagai lagi komen-komen yang mengatakan dan memuji sikap bagusnya Pak Azad, serta rakan yang lain, yang tidak kisah kan di mana lokasi untuk makan dan tidak pentingkan ke populariti untuk menjaga lokasi makan sarapan tersebut.

Lihatlah antara komen-komen netizen yang semuanya memuji-muji. Antara komen-komen yang terlihat rata-rata mengatakan ia adalah bagus kerana tidak memilih tempat untuk makan dan ia tidak membuang masa semata-mata. Inilah antara komen-komen netizen.

Pak Azad seorang yang teg4s dan mendidik anak-anaknya menjadi anak-anak yang berdikari. Yang seronoknya anak-anaknya sentiasa berkomunikasi dalam bahasa Inggeris Begitu juga Pak Azad dan juga isterinya.

BACA:

Bantuan RM480 untuk semua suri rumah, semak kelayakan sekarang

“Jadikan sandwich lebih sedap” – bekas staff Subway dedah rahsia syarikat

Yasmin Hani akui tak suka masak, “sanggup berlapar, janji rumah bersih”

CATEGORIES