Category: VIRAL

Ini kisah sedih disebalik kejayaan ‘Tudung Hasnuri’ setelah bertahun berpenat

Ini kisah sedih disebalik kejayaan ‘Tudung Hasnuri’ setelah bertahun berpenat

Ini kisah sedih disebalik kejayaan 'Tudung Hasnuri' setelah bertahun berpenat. 2014, sepasang suami isteri nekad mahu ubah kehidupan dengan menjalani perniagaan. Berbekal RM10k, mereka buka ... Read More

Suka hati tampar budak, Pak Guard kedai buku terkenal dibuang kerja

Suka hati tampar budak, Pak Guard kedai buku terkenal dibuang kerja

Suka hati tampar budak, Pak Guard kedai buku terkenal dibuang kerja. Seorang pengawal keselamatan kedai buku MPH digantung dari bertugas akibat menampar seorang remaja lelaki ... Read More

“Ingat batu biasa rupanya telur dinosour usia 66 Juta tahun” – Budak terkejut jumpa masa main korek tanah

“Ingat batu biasa rupanya telur dinosour usia 66 Juta tahun” – Budak terkejut jumpa masa main korek tanah

"Ingat batu biasa rupanya telur dinosour usia 66 Juta tahun" - Budak terkejut jumpa masa main korek tanah. Semasa kita kecil pasti ramai antara kita ... Read More

“Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima”

“Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima”

"Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima"Aku tengok ibu mentua siang ikan tak sama macam mak aku siang ... Read More

Baru tahu fungsi garis-garis atas duit RM, dah lama guna baru perasan

Baru tahu fungsi garis-garis atas duit RM, dah lama guna baru perasan

Baru tahu fungsi garis-garis atas duit RM, dah lama guna baru perasan. Bertahun-tahun guna duit Ringgit Malaysia baru tahu fungsi garis ini. Hari-hari guna duit ... Read More

3 hari ponteng kerja, rupanya lelaki ini mati direnjat kabel pengecas telefon pintar

3 hari ponteng kerja, rupanya lelaki ini mati direnjat kabel pengecas telefon pintar

3 hari ponteng kerja, rupanya lelaki ini mati direnjat kabel pengecas telefon pintar. Lelaki  ditemukan meninggal dunia akibat renjatan elektrik ketika sedang mengecas telefon bimbitnya. ... Read More

“Eii tak nak la naik wira, pergi ambil Audi sayang”, founder produk ‘jijik’ disuruh naik proton

“Eii tak nak la naik wira, pergi ambil Audi sayang”, founder produk ‘jijik’ disuruh naik proton

"Eii tak nak la naik wira, pergi ambil Audi sayang", founder produk 'jijik' disuruh naik proton. RAMAI usahawan kosmetik di Malaysia menjalani gaya hidup mewah ... Read More

Tak pernah ada boyfriend dan tak keluar dengan lelaki walaupun kawan, tetapi pelajar kolej ini hamil

Tak pernah ada boyfriend dan tak keluar dengan lelaki walaupun kawan, tetapi pelajar kolej ini hamil

Tak pernah ada boyfriend dan tak keluar dengan lelaki walaupun kawan, tetapi pelajar kolej ini hamil. Saya Tidak Pernah Keluar Dengan Lelaki Tapi Boleh Hamil ... Read More

Laju betul dia buat! Rumah ini berjaya diubahsuai dalam masa 1 hari dengan modal RM2000 je..

Laju betul dia buat! Rumah ini berjaya diubahsuai dalam masa 1 hari dengan modal RM2000 je..

Laju betul dia buat! Rumah ini berjaya diubahsuai dalam masa 1 hari dengan modal RM2000 je.. Pernah terfikir untuk ubah suai rumah pada harga bajet? ... Read More

Berpunca dari overdose ubat kuat, atuk 70 tahun maut selepas langgan wanita di hotel

Berpunca dari overdose ubat kuat, atuk 70 tahun maut selepas langgan wanita di hotel

Berpunca dari overdose ubat kuat, atuk 70 tahun maut selepas langgan wanita di hotel. Sesungguhnya setiap manusia tidak tahu bilakah waktu mereka akan pulang kepada ... Read More