Bagi ikan pun ada sticker ke? Pertanyaan netizen buat ahli Pas sentap

Bagi ikan pun ada sticker ke? Pertanyaan netizen buat ahli Pas sentap

Ana tergelak tengok gelagat cyber trooper PAS yang nak pertahan sticker muka YB di plastic bag masa bagi ikan..

Ni ceq nak habaq mai kat hangpa..

Hangpa jangan duk tutuplah benda tu dengan sticker wajah orang lain.. Kononnya YB PH pun buat jugak.. Sebab Parti lain tak pernah guna ayat² suci untuk meraih undi..

Tak pernah lagi PKR buat slogan “Bersama kepimpinan ulamak..” Atau “Perjuangan demi redha Allah..” tak pernah..!

Yang selalu duk guna ayat² macam tu hangpa.. Jadi ceq nak habaq.. Kalau betul perjuangan hangpa terbaik mengikut pendapat ulamak dan semata² mencari redha Allah.. Betul ka cara tampal muka YB hangpa tu kat plastic bag ikan..?  tak kan taraf YB hangpa sama dengan dua tiga ekor ikan cencaru ja kot..

Opss..!

Kalau betul PAS tu Parti Islam.. Sepatutnya PAS kena tunjuk cara islam.. Cara Nabi².. Cara Sahabat².. Cara Salafussoleh.. Bukan cara PKR.. DAP.. Atau AMANAH.. Ni ceq tengok tak ada beza langsung terutamanya dengan Parti UMNO yang hangpa duk tuduh tolak hudud dulu.. Lani hangpa pun sama duk tolak hudud sampai jatuh ke lubang mana entah..

Jadi..

Lepas ni ceq harap satu ja.. Cukuplah duk jual nama agama islam.. Duk guna dalil Quran dan Hadis untuk lariskan perniagaan kad ahli Parti hangpa.. Tak ke mana pun Parti ciptaan demokrasi ni.. Semua akan dihitung oleh Allah mengikut kehendak Quran dan Hadis.. Hangpa membohong.. Memfitnah.. Memaki hamun.. Duk kata orang tu bodo.. Natang.. Bengong.. Semua duk dalam neraka.. Tak kira dari Parti mana.. Keturunan bangsa apa.. Kaya miskin semua kena azab kalau langgar arahan Allah..

Ramadhan.. Ramadhan..

Sumber:

COMMENTS