Ajak Shiro kecam Shahrol isu stesen radio tak profesional

Ajak Shiro kecam Shahrol isu stesen radio tak profesional

Ajak Shiro kecam Shahrol isu stesen radio tak profesional. Beberapa hari lepas, Pengurus Besar Suria FM, DJ Lin ada menyatakan rasa terkilan dengan penyampai radio, Fizi Ali berhijrah ke stesen radio lain yang dikatakan dibuat pada saat akhir.

Tindakan Fizi itu menyebabkan pihaknya perlu menanggung kerugian sehingga RM50,000 kerapa perlu merombak kerja-kerja promosi Jelajah 90 Suria, katanya.

Terbaru, pelawak yang kini bergiat aktif dalam bidang politik, Shahrol meminta stesen radio itu supaya profesional dan tidak mengeluarkan kenyataan berbaur negatif mengenai penyampai radio yang pernah berkhidmat di situ.

Dalam hantaran di Instagram itu, Shahrol turut mengaitkan isu yang pernah terjadi kepadanya sebelum ini.

Namun, apa yang menjadi perhatian ramai adalah komen yang ditinggalkan penyampai radio yang juga rakan kumpulannya, Ajak Shiro. Apa kes ni?

Ajak Shiro kecam Shahrol isu stesen radio tak profesional

Komen yang ditinggalkan Ajak ini dilihat mendapat respon daripada Shahrol. Menurut Shahrol dia tidak perlukan sebarang ‘spotlight’ sebaliknya bersuara apabila melihat ada sahabat yang ditindas.

Ajak atau nama sebenarnya Mohd Hanaffi Razak nampaknya tidak mendiamkan diri dan membalas kenyataan yang dibuat Shahrol itu. Malah, penyampai radio ini dilihat turut membuat dakwaan yang mengejutkan ramai.

Di ruangan komen, netizen nampaknya keliru dengan apa sebenarnya yang telah berlaku di antara mereka. Peminat mendoakan agar segala kemelut yang tercetus dapat diselesaikan.

BACA:

Bumi berputar semakin laju, Saintis dedah perkara menakutkan bakal berlaku

Cederakan wanita, penceramah terkenal kena cekup – “dia ni rupanya..’

Pemuda tangkap budak solat di surau tengok aksi ‘gay’ di telefon

CATEGORIES