Ada pengikut Pas yang anggap partinya seperti satu agama

Ada pengikut Pas yang anggap partinya seperti satu agama

Tadi kebetulan ada sahabat share status Sidek Noor.. Katanya Negara lain ketika mereka hadapi krisis wabak, rakyat bersatu dengan Kerajaan.. tetapi ada yang masih mengkritik Kerajaan..diumpamakan tindakan itu sebagai Pengkhianat..

Meh aku nak bagi tahu kat orang tua Sidek Noor ni..Insaf lah atas ketaksuban kamu tu kepada PAS sehingga menutup kebenaran.. Kalau nak tahu siapa Pengkhianat.. Masa kita sedang hadapi wabak pada mula dulu..

bukan saja orang PAS dan UMNO mengkritik Kerajaan, tak bersama Kerajaan..Ketika kita dan rakyat sedang hadapi wabak Ulama Jahat, ada Mufti bersama Pengkhianat Jatuhkan Kerajaan dipilih rakyat..

Ingat ! Langkah Sheraton itu dilakukan ketika Kerajaan sibuk hadapi wabak COVID-19..Wabak hari ini menular sebab Negara ketiadaan Kerajaan, ketiadaan Menteri kesiahatan terutama Menteri kesihatan Terbaik yg berjaya menghadapi dengan jayanya gelombang pertama..

Jadi kalau Sidek Noor nak tengok wajah Pengkhianat..Maka lihatlah wajah wajah dalam Hotel Sheraton pada hujung febuari lalu..depa yang tak dipilih rakyat bukan saja tak bersama rakyat..tapi bersama menjatuhkan Kerajaan diwaktu kita hadapi wabak COVID-19…

Mungkin orang seperti Sidek Noor terlepas pandang masa ni..Maklum lah Sibuk dengan isteri muda dia masa tu..Boleh jadi lah.. Sebelum nak tuduh orang lain pengkhianat.. sedar dan cermin diri sendiri dulu,,

inilah salah seorang orang tua dengan penyakit taksub dari zaman muda dengan menganggap PAS seolah olah satu Agama.. sama seperti Subky latif.. Dan akhirnya depa ini menutup mata segala kebenaran..tak dapat beza mana haq dan mana bathil..

Kami lebih percaya apa yang Tok Guru Nik Aziz kata sebenar benar maksud Pengkhianat..kata Tok Guru Nik Aziz..Orang yang ambil kuasa tanpa mandat rakyat.. tanpa Pilihanraya itulah Pengkhianat..

Antara Pesan Tok Guru Nik Aziz masa ramapasan kuasa di perak..Tok Guru masa tu kata kita kena benci dengan kerja orang Fasiq sambil membaca kan ayat ini….

وَكَرَّهَ إِلَيْكُمُ الْكُفْرَ وَالْفُسُوقَ وَالْعِصْيَانَ..

dan Allah mencampakkan dalam hati kamu rasa benci terhadap kekufuran, kefasiqan, dan maksiat (dalam hati-hati kamu)

Ipohmali