Ini kisah sedih disebalik kejayaan ‘Tudung Hasnuri’ setelah bertahun berpenat

Ini kisah sedih disebalik kejayaan ‘Tudung Hasnuri’ setelah bertahun berpenat

Ini kisah sedih disebalik kejayaan 'Tudung Hasnuri' setelah bertahun berpenat. 2014, sepasang suami isteri nekad mahu ubah kehidupan dengan menjalani perniagaan. Berbekal RM10k, mereka buka ... Read More

Suka hati tampar budak, Pak Guard kedai buku terkenal dibuang kerja

Suka hati tampar budak, Pak Guard kedai buku terkenal dibuang kerja

Suka hati tampar budak, Pak Guard kedai buku terkenal dibuang kerja. Seorang pengawal keselamatan kedai buku MPH digantung dari bertugas akibat menampar seorang remaja lelaki ... Read More

“Ingat batu biasa rupanya telur dinosour usia 66 Juta tahun” – Budak terkejut jumpa masa main korek tanah

“Ingat batu biasa rupanya telur dinosour usia 66 Juta tahun” – Budak terkejut jumpa masa main korek tanah

"Ingat batu biasa rupanya telur dinosour usia 66 Juta tahun" - Budak terkejut jumpa masa main korek tanah. Semasa kita kecil pasti ramai antara kita ... Read More

Patutlah suami orang pun cair! Ini rupanya latar belakang Sophia AlBarakbah

Patutlah suami orang pun cair! Ini rupanya latar belakang Sophia AlBarakbah

Patutlah suami orang pun cair! Ini rupanya latar belakang Sophia AlBarakbah. Kalau sebut saja nama pelakon baru wanita, Sophia AlBarakbah mesti semua akan kaitkan dengan ... Read More

“Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima”

“Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima”

"Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima"Aku tengok ibu mentua siang ikan tak sama macam mak aku siang ... Read More

Terbongkar rahsia orang Jepun boleh kurus walaupun banyak makan nasi

Terbongkar rahsia orang Jepun boleh kurus walaupun banyak makan nasi

Terbongkar rahsia orang Jepun boleh kurus walaupun banyak makan nasi. Kita sedia maklum, nasi merupakan makanan ruji masyarakat Jepun dan negara-negara di sekitar Asia. Tetapi ... Read More

Geng Ira Kazar: Latarbelakang Sophia Albarakbah buat ramai terkejut

Geng Ira Kazar: Latarbelakang Sophia Albarakbah buat ramai terkejut

Geng Ira Kazar: Latarbelakang Sophia Albarakbah buat ramai terkejut. Sophia Albarakbah merupakan gandingan terbaharu pelakon Aliff Aziz untuk drama rantaian yang bakal menyerikan slot Akasia ... Read More

Kelantan jadi negeri paling mudah nak berpoligami, dah tak perlu ke Thailand

Kelantan jadi negeri paling mudah nak berpoligami, dah tak perlu ke Thailand

Kelantan jadi negeri paling mudah nak berpoligami, dah tak perlu ke Thailand. Undang-undang berpoligami di Kelantan paling mudah mudah berbanding negeri lain. Mereka yang mahu ... Read More

‘Kena tempias menu Rahmah agaknya’ – banyak restoran tiba-tiba turunkan harga makanan

‘Kena tempias menu Rahmah agaknya’ – banyak restoran tiba-tiba turunkan harga makanan

'Kena tempias menu Rahmah agaknya' - banyak restoran tiba-tiba turunkan harga makanan. Rata-rata pengguna media sosial meluahkan rasa terkejut mengetahui beberapa kedai makan yang tidak ... Read More

Penjual tempe menangis cerita suka duka nak habiskan ijazah sarjana

Penjual tempe menangis cerita suka duka nak habiskan ijazah sarjana

Penjual tempe menangis cerita suka duka nak habiskan ijazah sarjana. Seorang penjual tempe di daerah Ponorogo, jawa Timur berjaya memperoleh ijazah sarjana muda dari Institut ... Read More